کوکتل و ماسک موی سر

ریزش موی سر :

مردم معمولاً ریزش مو را یک بیماری کلی تلقی می‌کنند و به دنبال یک داروی عمومی برای درمان آن هستند، بدون آنکه به علت ایجاد آن یا تقسیم‌بندی انواع آن توجه کنند. در فرآیند ریزش موی سر به تدریج تار موها نازک و ضعیف گشته و سپس از کف سر ریزش پیدا می‌کنند. واژه پزشکی ریزش موی سر، آلوپسیا است که می‌تواند موقت یا دائم باشد. شایع‌ترین شکل ریزش مو آلوپسی آندروژنیک می‌باشد، به این معنا که ترکیب آندروژن‌ها و وراثت (ژنتیک) برای ایجاد و گسترش این عارضه مورد نیاز است.

ریزش مو به تدریج و با بالا رفتن سن در هر دو جنس زن و مرد رخ داده ولی بیشتر در مردان شایع‌تر است. ریزش مو علاوه بر هورمون‌ها و وراثت می‌تواند به دلیل آسیب‌های وارده ناشی از نحوه آراستن و فرم‌دهی موی سر و یا ترکیبات به کار گرفته شده در مواد شیمیایی مورد مصرف در فرآورده‌های صنعتی نیز باشد. در بیش از ۹۵ درصد موارد، یکی از علل ریزش موی سر اختلالات هورمونی می‌باشی و عوامل دیگری نظیر شیمی درمانی، رادیوتراپی، بیماری‌های خودایمنی و التهابی، بیماری‌های غده تیروئید، استرس و . . . ممکن است در تشدید این بیماری مؤثر باشند.

موی انسان در معرض عوامل شیمیایی و مکانیکی مختلف مانند شانه زدن، برس زدن، شامپو کردن، حرارت، فر کردن و همچنین نور خورشید است. نشانه‌های آسیب مو در انتهای ساقه مو نسبت به نواحی تازه روئیده شده نزدیک به پوست سر بیشتر دیده می‌شود و در سراسر طول تار مو خود را نشان می‌دهند، بدین صورت تار مو بسیار بی‌حالت و کدر گشته و خشکی بر روی تار مو مشهود است. از جمله موادی که آسیب شدید را بر روی تار مو وارد می‌کند رنگ کردن و دکلره کردن تار مو می‌باشد که موجب تغییر حالت کوتیکول تار مو خواهد شد.

وولر فرانسه باعث تحریک فولیکول های مو میشود و از ریزش آنها جلوگیری میکند.این کوکتل بهترین کوکتل موجود در بازار میباشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.بهتر است بدانید که وولر یکی از معتبر ترین برند های حال حاضر در دنیا در زمینه محصولات زیبایی و سلامت پوست و مو میباشد.

کوکتل وولر مو دارای عصاره های گیاهی همچون جنسینگ،رزماری،جینکو و نخل اره ای میباشد که هر یک از این مواد به تسریع رشد و کاهش ریزش موهای شما کمک میکنند.این کوکتل قطر موها را بیشتر کرده و باعث استحکام بیشتر ساقه موها میشود.آنتی اکسیدان های موجود در کوکتل وولر باعث تحریک بیشتر فولیکول های مو میشود.

بیشتر آقایان و خانمها با طاسی سر بسیار مشکل دارند و هرچه زودتر به دنبال درمان آن هستند.این محصول بهترین راه برای این مشکل میباشد.هزینه کم و بی خطر بودن این روش نسبت به سایر روش های دیگر آن را بسیار محبوب کرده است.روش مزوتراپی امروزه در ایران و سایر کشور های توسعه یافته بسیار رواج پیدا کرده است.

مزایا و ویژگی های بیشتر این محصول :

  • دارای ویتامین B5 و ویتامین C
  • تقویت و تحریک فولیکول های مو
  • بهبود خون رسانی در سطح سر
  • کاستن تاثیرات منفی هورمون DHT
  • بهبود خون رسانی به سطح سر
  • دارای روغن سویا ، نخود ، سیستئین ، تائورین میتونین
  • بهبود قطر موها و سلامت مو
  • فاکتور های رشد فیبروبلاست و اندوتلیال
  • آنتی اکسیدان گلوتایتون که ویژگی آن تحریک سلول های رشد است
  • مزایای مزوتراپی مو

    • یک متد درمانی بی خطر و ایمن
    • عملی سرپایی بوده و به بیهوشی و بی حسی احتیاجی ندارد
    • از نتایجی قابل ملاحظه و یک دست و تضمین شده برخوردار است
    • خطرات و عارضه های جدی و حادی در پی ندارد
    • محدودیت سنی خاصی ندارد
    • دوره ریکاوری آن سریع خواهد بود
    • یکی دیگر از مزیت های مزو مو ، توانایی رفع طاسی منطقه ای
    • درمان ریزش موی سکه ای
    • درمان کم پشتی و خالی شدن فرق سر
    • درمان آلوپسی اندروژنتیک
    • تحریک رویش مجدد نواحی تحت درمان
    • تقویت موهای آسیب دیده

خواص روغن زیتون برای مو

امروزه عوامل بسیاری مانند آلودگی محیطی، اشعه‌ی UV، استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ مو، استفاده از سشوار و یا سایر دستگاه‌های حالت‌دهنده‌ی مو بر روی کیفیت، استحکام و زیبایی موها تاثیر منفی گذاشته است. یکی از روش‌های سالم برای حفظ سلامتی و زیبایی موها، استفاده از ماسک‌های گیاهی است؛ زیرا روش‌های طبیعی همواره بهترین گزینه با کمترین عوارض هستند. انواع مختلفی از ماسک موی گیاهی وجود دارد که یکی از آن‌ها ماسک مو با روغن زیتون است. در این مقاله، ابتدا با خواص روغن زیتون برای مو آشنا می‌شویم، سپس به معرفی چند ماسک مو با روغن زیتون می‌پردازیم.

 

تحریک رشد مو: دو ماده‌ی موثر در رشد موها، ویتامین E و آهن است که آهن به جذب بیشتر ویتامین E کمک کرده و در روغن زیتون موجود هستند. ویتامین E باعث افزایش جریان خون در ریشه‌ی موهای سر شده و رشد مو را بهبود می‌بخشد.

افزایش حجم مو: روغن زیتون سرشار از آنتی‌اکسیدان است که با مهار رادیکال‌های آزاد، از خشک شدن پوست سر، شوره‌ی سر و خارش آن که ریزش مو را به دنبال دارد جلوگیری می‌کند.

آبرسان مو: رطوبت مورد نیاز پوست به تدریج با آلودگی‌های محیطی و دستکاری موها از بین می‌رود. با از دست رفتن رطوبت مو، لایه‌ی بیرونی مو که مسئول محافظت از لایه‌ی درونی آن است، آسیب می‌بیند. روغن زیتون با خاصیت آبرسانی، لایه‌ی بیرونی مو را مرطوب کرده و از آسیب به مو جلوگیری می‌کند.

نرم‌ کننده‌ی مو: روغن زیتون حاوی مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان، ویتامین A و ویتامین E است که این مواد باعث نرمی و لطافت موها می‌شود.

ماسک مو کراتینه زنجبیل محصولی از کمپانی بیواکوا کره جنوبی  می باشد که با عملکرد چندگانه خود نیاز مصرف کنندگان را تامین می کند . این محصول ضمن ترمیم کوتیکول های مو و فیبرهای ساقه مو ، باعث افزایش استحکام و و استقامت ریشه مو شده و خشکی و شکنندگی ساقه مو را از بین می برد .این محصول حاوی کراتین هیدرولیز شده می باشد که با تقویت ساقه های مو ، باعث صاف و یکدست شدن آنها می شود و ضمن براق و درخشان نمودن موها ، باعث بهبود شانه پذیری و حالت دهی موها می شود . این محصول در بسته بندی بزرگ ۵۰۰ میلی لیتری به بازار عرضه شده است .شما می توانید بهترین سرم مو، ماسک و کوکتل موی سر را از فروشگاه اینترنتی بیوتی سنتر خریداری کنید.

زنجیبیل حاویه :، ویتامین های C ، B1 ، B2 و A ، منیزیم ، فسفر ، کلسیم ، آهن ، سدیم ، پتاسیم و نمک های روی ، اسیدهای آمینه ، تریپتوفان ، ترئونین ، لوسین ، متیونین ، فنیلانین ، والین ، …

ماسک مو زنجبیل مرطوب کننده عمیق موهای خشک و وز می باشد. این ماسک مو به طرز محسوسی خشکی موهای آسیب دیده را برطرف میکند و در نتیجه موهای با درخشش بالا برایتان به ارمغان می آورد.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

تماس واتساپ دانلود اپلیکیشن