آبرسان پوست چرب چیست؟ معرفی آبرسان پوست جوش دار

عکس آبرسان مخصوص پوست چرب و جوش دار

اگر دارای پوست چرب و مستعد جوش هستید و علائم افتادگی یا عدم وجود طراوت را احساس می کنید بهتر است با ما در این مطلب همراه باشید تا درباره ویژگی های پوست چرب بهترین محصول آبرسان پوست چرب، دهیدراته و جوش دار و ماسک های مناسب صحبت کنیم.

لازم به ذکر است اگر فردی هستید که پوست چرب دارید، دلیل نمی شود که دچار کم آبی پوست نباشید. در نتیجه اهمیت دارد که حتما از آبرسان های مناسب پوست چرب بر پایه آب استفاده کنید.

آبرسان چیست؟

همه ما خواهان پوست شاداب، با طراوت، بدون لک و جوش هستیم. پوست نیز برای بی عیب و نقص بودن نیاز به تغذیه مناسب و آبرسان دارد. اما چگونه؟ هیدراته کردن پوست از پایه های اساسی و اصلی شاداب نگه داشتن پوست است که با استفاده از محصولات آبرسان صورت میگیرد. آبرسان نیز به منظور نتیجه دهی بهتر در انواع مختلف وجود داشته یکی از بهترین آبرسان پوست چرب است که مخصوص این نوع پوستی می باشد.

 انتخاب بهترین نوع ابرسان که مناسب با تایپ پوستی شخص باشد، یک مسئله بسیار مهم است.

همه افراد جزو یک یاز ۳دسته اصلی پوست چرب، خشک و مختلط هستند. اگر شما هم دارای پوستی چرب هستید با ما در این مطلب همراه باشید.

همچنین ببینید: خرید تونر و انواع آبرسان صورت و پوست

چرا از آبرسان استفاده کنیم؟

استفاده از آبرسان نیاز پوست است. طبیعی است که پوست برای ادامه بقا نیاز به تقویت دارد. استفاده از آبرسان چه بسا که آبرسان پوست چرب باشد سبب جلوگیری از پیری پوست شده و علاوه بر آن از جوش و آکنه نیز جلوگیری می کند.

این محصول با ایجاد رطوبت مورد نیاز پوست موجب بازسازی بافت آن شده و روند پیری را تا حد زیادی کاهش می دهد.

همچنین مشاهده کنید: خرید انواع آبرسان صورت و دست + تونر و مرطوب کننده

چگونه از کرم آبرسان صورت استفاده کنیم؟

پوست چرب

همانطور که گفته شد پوست چرب یکی از ۳ دسته اصلی تایپ های پوستی بوده که نیازمند مراقبت است. بسیاری از افراد تصور می کنند چون پوست آنها چرب است نیاز به آبرسانی یا استفاده از مرطوب کننده ندارند اما جالب است بدانید هیدراته کردن پوست ربطی به نوع آن نداشته و جزو یکی از واجبات مراقبت از پوست است.

آبرسان پوست چرب از دسته محصولاتی است که افراد دارای پوست چرب می توانند از آن استفاده نموده و پوست خود را شاداب و باطراوت نگه دارند.

ویژگی های پوست چرب

از شایع ترین علائم پوست چرب می توان به منافذ باز که به راحتی قابل مشاهده است، اشاره نمود. این نوع پوست پس از شستشو هم سریعا چرب می شود. اسن نوع پوست به دلیل باز بودن منافذ آن بیشتر نیازمند مراقبت بوده و استفاده از آبرسان پوست چرب در روند جلوگیری از پیری آن موثر خواهد بود. 

شایع ترین ویژگی هایی که نشان دهنده این است که فرد دارای پوست چرب است عبارت اند از:

  • براق بودن غیر طبیعی پوست
  • باقی نماندن آرایش به روی پوست صورت
  • جوش و آکنه 
  • منافذ پوستی باز

اگر دارای پوستی با چنین ویژگی هایی هستید بهتر است از شوینده ها و محصولات مخصوص پوست چرب که بر پایه آب تشکیل شده اند استفاده کرده تا کمترین آسیب به آن وارد شود. خوب است بدانید استفاده از محصول آرایشی بهداشتی نامناسب و ناسازگار با نوع پوستی موجب آسیب جدی و پیری پوست می شود.

چرا پوست چرب است؟

داشتن پوست چرب که به نوعی عامل وراثتی و ژنتیکی است از پدر و مادر می تواند به ارث برسد. از آنجایی که چربی پوست باعث برق زدن و حال درخشندگی روغنی به پوست می بخشد بسیاری از افراد آن را نمی پسندند.

علاوه بر آن تحریک کردن غدد زیر پوست نیز می تواند از دیگر علتهای چربی پوست شوند. استفاده مکرر از محصولات شوینده یا آرایشی بهداشتی که مناسب تایپ پوستی شما نیست می تواند بر تحریک غدد موثر بوده و پوست را چرب کنند. بنابراین ایجاد رطوبت مناسب با استفاده محصولات آبرسان پوست چرب یک امر بسیار ضروری شناخته می شود.

بهترین راهکار درمان پوست چرب

پوست چرب علاوه بر اینکه موجب براق بودن صورت می‌شود، پوست را مستعد جوش و آکنه خواهد کرد. پوست های چرب همانطور که گفته شد دارای منافذ باز هستند. یکی از راهکارهای درمان پوست چرب انجام مراقبت روزانه از پوست در روز و شب می‌باشد. اگر در روز ۱ الی ۲ بار روتین پوستی داشته باشید پس از گذشت ۱ ماه تغییرات شایانی مشاهده خواهید کرد. درمان پوست چرب و منافذ باز صورت مستلزم مراقبت مرتب از پوست است.

مطلب پیشنهادی: مراحل انجام مراقبت روزانه از پوست + روتین پوست

محصولات مناسب پوست های چرب و جوش دار

محصولات مناسب برای آبرسانی و جوانسازی پوست های چرب را می توانید از طریق لینک های زیر خریداری کنید:

تونر آبرسان پوست چرب آلورا دکتر راشل (dr.rashel)

بهترین کرم آبرسان آلوئه ورا دکتر راشل (Dr.Rashel) + قیمت و خرید

عکس کرم آبرسان آلوئه ورا دکتر راشل (dr.rashel)

اسپری آب مرطوب کننده و آبرسان بیوآکوا

تونر آبرسان و مرطوب کننده صورت پرتقال خونی برند ایمیجز

آبرسانی درونی پوست چرب

خوب است بدانید در دروند تغذیه پوست تنها استفاده از محصولات مربوطه کافی نبوده و کامل شدن هیدراته ساز پوست وابسته به دیگر عوامل ها است.

عواملی چون داشتن تغذیه مناسب، نوشیدن ۸ لیوان آب در روز، پرهیز از دخانیات، خوردن سبزیجات در این روند تاثیر گذار بوده و نقش مهمی دارد. به به کارگیری شیوه زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب همراه با استفاده از آبرسان مخصوص تایپ پوست آبرسان درونی پوست گفته می شود.

بهترین آبرسان پوست چرب

بهترین آبرسان پوست چرب محصولی است که ضد جوش و آکنه باشد. دیگر محصولات با تشدید چربی پوست می توانند سبب ایجاد جوش و آکنه در پوست شده و تداخل ایجاد نماید. بنابراین هنگام انتخاب محصول مناسب به ترکیبات آن دقت نموده تا محصولی را برای پوست چرب خریداری نمایید که بر پایه آب ساخته شده باشد و درصد چربی آن بسیار پایین باشد.

از این جهت که پوست چرب دارای حساسیت بالاتری است، محصولات بسیار  زیادی در قالب سرم آبرسان پوست چرب، ژل آبرسان پوست چرب و کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار وجود دارد.

سرم آبرسان پوست چرب

سرم آبرسان پوست چرب یک محصول بسیار ساده و کاربردی در جهت آبرسانی برای پوستهای چرب بوده که مورد استفاده بسیاری از خانمها و آقایان قرار گرفته است. این محصول با متعادل نگه داشتن میزان سبوم پوست موجب حذف چربی های اضافه و هیدراته کردن آن می شود.

همچنین با خاصیت آبرسانی قوی و بسیار بالایی که دارد، در جوانسازی و لطافت پوست نیز تاثیر گذار است. 

ژل آبرسان پوست چرب

ژل آبرسان پوست چرب نیز محصولی کاربردی و موثر است که به دور از هرگونه چربی های اضافه ساخته شده و مناسب افرادی که دارای پوست چرب هستند می باشد. این ژل سبب نرمی، آبرسانی و براق کردن طبیعی پوست شده و نقش اساسی در بهبود وضعیت پوست ایجاد می کند.

کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار

همیشه افرادی که دارای پوستی چرب و جوش دار هستند نگران تشدید این وضعیت هستند. همین موضوع سبب عدم استفاده آنها از آبرسان یا مرطوب کننده ها شده. اما باید بدانید استفاده از محصول مناسب مانند کرم آبرسان برای پوست چرب و جوش دار هیچگونه عوارضی نداشته و حتی از ایجاد جوش و آکنه نیز جلوگیری می کند. چرا که پوست چرب نیز نیاز مند هیدراته شدن و تغذیه است که باید تامین شود.

بیس ساختار این محصول نیز بر پایه آب بوده و مناسب همه خانمها و آقایانی که دارای پوست چرب و مستعد جوش هستند می باشد.

ماسک خانگی آبرسان پوست چرب

اگر قصد آبرسانی به پوست را در منزل دارید؛ می توانید با استفاده از ساده ترین مواد پوست خود را هیدراته و جوان کنید.

البته این روش کمی زمان بر بوده و ممکن است تاثیر آن را فورا مشاهده نکنید.

برخی از ماسکهای مناسب، به عنوان  آبرسان پوست چرب  عبارت اند از:

  • ماسک چای سبز
  • ماسک عسل و آبلیمو
  • ماسک آلوئه ورا
  • ماسک خیار

استفاده از این ماسکها که چه به صورت آماده چه به صورت خانگی تهیه شود می تواند در آبرسانی پوست موثر بوده و شما را با پوستی شاداب رو به رو کند.

دیدگاه‌ها ۲

*
*

    رها پاسخ

    من خیلی پوست چربی دارم به طوری که حس میکنم حتی از حموم خم میام بیرون داره برق میزنه. میتونم از تونر دکتر راشل استفاده کنم؟؟

      admin پاسخ

      بله دوست عزیز. تونر دکتر راشل کالما به تنظیم چربی پوست شما کمک می کند و به مرور زمان برق پوست را از بین می برد.

تماس واتساپ دانلود اپلیکیشن