مزایای ماسک مو برای موهای آسیب دیده و رنگ شده

ماسک مو چیست؟

برای داشتن موهایی سالم و خوش حالت باید به روش های مختلفی آن ها را تقویت نمود. تغذیه موادی که به رشد مو ها کمک می کند تنها بخشی از مواد ضروری آن ها را تامین می کند. در نتیجه باید از ماسک مو های تقویت کننده نیز استفاده کرد. ماسک ها مواد غذایی مورد نیاز فولیکول های مو را تامین می کنند.

بسیاری از خانم‌ها و دختران جوان برای ایجاد تنوع و زیبایی به سراغ اقدامات گوناگونی می‌روند. یکی از این اقدامات رنگ کردن موها می باشد. علاوه بر این افرادی هم که سنشان بالا رفته و مو های سفید روی سرشان پیدا می‌شود، به فکر رنگ کردن موهایشان می‌افتند. رنگ کردن موها یک اقدام زیبایی است که با آسیب همراه می‌باشد. زیرا اکثر رنگ‌ موها با پایه شیمیایی که دارند به بافت و ساختار مو صدمه وارد می‌کنند.

اگر شما هم جزء کسانی هستید که موهایتان ضعیف شده، در اثر رنگ کردن آسیب دیده و یا ریزش شدید پیدا کرده است این مقاله می تواند به شما برای بهبود سلامتی و زیبایی موهایتان کمک کند.

اما چاره این مشکل چیست؟ راه حل این مسئله این است که بعد از رنگ کردن مو ها با مواد شیمیایی، باید به مو ها رسیدگی شود. یکی از محصولات مراقبتی در این زمینه، ماسک موهای رنگ شده است. این ماسک مخصوص موهای رنگ شده بوده و به سلامت مو کمک فراوانی می‌کند. اگر می‌خواهید با ماسک مخصوص مو های رنگ شده بیشتر آشنا شوید لطفا تا انتهای این مقاله با بیوتی سان سنتر همراه باشید.

بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده

ماسک های موجود در بازار انواع مختلفی دارند، از جمله ماسک مخصوص موهای فر، ماسک مو مناسب برای موهای خشک، ماسک مو برای موهای رنگ شده، ماسک موی آبرسان، ماسک برای موهای آسیب دیده و …

اما! یکی از پر طرفدار ترین انواع ماسک مو، ماسک موهای رنگ شده است چون موهای رنگ شده به توجه و مراقبت بیشتری نسبت به موهای معمولی و رنگ نشده دارند.

اگر شما هم موهایتان را رنگ کرده‌اید و به دنبال ماسک موی خوبی هستید این مقاله برای شماست!

پس لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و در بخش دیدگاه نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

چرا بعد از رنگ کردن مو به ماسک مو نیاز داریم؟

موها یکی از اعضای بدن هستند که می‌توانیم بگوییم نقش بسیار موثری در زیبایی هر انسانی ایفا می‌کند. به طور کلی مو از مهم ترین المان‌های زیبایی یک فرد به حساب می‌آید. پس توجه و رسیدگی به موها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از روش هایی که برای زیبایی موها استفاده می‌شود، رنگ کردن آن‌ها با مواد شیمیایی است. این رنگ‌ها در عین حال که موها را زیباتر می‌کنند، اما به موها آسیب وارد می‌کنند. اینجاست که با خرید ماسک موهای رنگ شده می‌توانید موهای خود را احیا کنید و به آن‌ها جانی دوباره ببخشید.

با رنگ کردن و دکلره کردن مداوم، موهای شما در برابر خطرات زیادی قرار می‌گیرد مخصوصا اگر از رنگ و مواد شیمیایی بی کیفیتی استفاده کنید، این آسیب چند برابر خواهد شد. معمولا بعد از رنگ کردن مو، موها خشک و وز می‌شوند و درخشندگی خود را از دست می‌دهند. راه حل مبارزه با مشکلات بعد از رنگ مو، استفاده از ماسک موهای مناسب است.

بهترین ماسک مو های مخصوص موهای رنگ شده چه ویژگی هایی دارند؟

ویژگی‌های ماسک مخصوص موهای رنگ شده تقریبا شبیه به ماسک مخصوص موهای خشک است. از ویژگی‌ های ماسک موی رنگ شده می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ماسک مخصوص موهای رنگ شده از کم رنگ و بد رنگ شدن موها جلوگیری می‌کند.
  • ماسک مناسب موی رنگ شده ، درخشش و زیبایی موها را حفظ خواهد کرد.
  • ماسک، موها را مرطوب کرده و باعث چرب شدن بیش از حد آن‌ها نمی شود.
  • بهترین ماسک موی مخصوص موهای رنگ شده حاوی ویتامین‌های مفید مو مانند E و A و گاهی B می‌باشد.
  • از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ماسک موهای مخصوص موی رنگ شده می‌توان به پروتئین‌ های هیدرولیز شده، هیالورنیک اسید، آنتی اکسیدان‌ های طبیعی و روغن گیاهی اشاره کرد.

 

بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده

مزایای استفاده از ماسک مو چیست؟

استفاده از ماسک فواید بسیاری برای سلامت و زیبایی مو های شما خواهد داشت. از مزایای استفاده از ماسک مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • براق و درخشان شدن موها
  • کاهش شکنندگی و آسیب مو ها
  • آبرسانی و مرطوب کردن موها
  • جلوگیری از ایجاد وز شدگی در مو ها
  • سالم ماندن پوست سر

چند وقت یکبار از ماسک مو استفاده کنیم؟

ماسک مو چون یک تقویت کننده است بهتر است دو الی سه بار در هفته استفاده شود تا مو هایتان سالم مانده و از آسیب‌ها به دور باشند.

آیا نرم کننده و ماسک مو یکی هستند؟

خیر، نرم کننده و ماسک یکی نیستند و باهم فرق دارند. خیلی افراد فکر می‌کنند که ماسک و نرم کننده یکی بوده و فرقی ندارد از کدام محصول استفاده کنند. اما باید بگوییم که این طرز فکر اشتباه است چون نرم کننده، مو ها را نرم و لطیف می‌کند اما ماسک مو خاصیت تقویت کنندگی برای مو های شما دارد. همچنین مدت زمان استفاده از نرم‌کننده یک الی دو دقیقه است اما استفاده از ماسک مو به نوع آبکشی یا بدون آبکشی ماسک بستگی دارد.

بهترین زمان استفاده از این محصولات

از ماسک مو قبل و یا بعد از شامپو استفاده کنیم؟

بهتر است ابتدا موهای خود را با آب ولرم شسته و بعد مقداری از آب موهایتان را بگیرید به طوری که دیگر آب از موهایتان چکه نکند. بعد از این‌که آب مو ها را گرفتید، مقداری از ماسک مو را بردارید و بر روی ساقه‌ موی خود ماساژ دهید. بعد از گذشت زمان مناسب می‌توانید ماسک را از روی موها آبکشی کنید.

 

  • جهت مشاهده محصولات مراقبتی و زیبایی مو  روی لینک آبی رنگ زیر کلیک نمایید:

 

فروشگاه آنلاین محصولات مراقبت مو 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

تماس واتساپ دانلود اپلیکیشن