ماسک طلا چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

فواید ماسک طلا

ماسک طلا این روزها به میزان زیادی توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرند، اما فواید ماسک طلا و بلک ماسک برای پوست چیست؟ استفاده از ماسک طلا مزیت های زیادی برای پوست دارد. البته گاهی قیمت این ماسک ها بالاست، بنابراین در هنگام خرید آنها ممکن است دچار تردید شوید. با این حال با اطلاع از مزیت هایی که ماسک طلا برای پوست دارد، دیگر قیمت این ماسک ها زیاد برایتان اهمیت نخواهد داشت.

تا انتهای این مقاله همراه بیوتی سان سنتر باشید. در این مطلب قصد داریم فواید و مزیت های استفاده از ماسک طلا برای پوست را بررسی کرده و محصولاتی که حاوی طلای ۱۸ عیار هستند را با قیمت مناسب خدمت شما مشتریان محترم معرفی نماییم.

نکته مهم:

در بین متن جملات آبی رنگ شما را به صفحه خرید آنلاین محصولات هدایت می کنند. جهت خرید هر یک از آنها کافی ست روی آنها کلیک کنید.

ماسک طلا

ماسک طلا یک روش فوق العاده برای بهبود وضعیت پوست است و یک روش فوق العاده برای درمان پوست محسوب می شود. این نوع ماسک زمانی که در ترکیب با دیگر محصولات تقویت کننده کلاژن استفاده می شوند، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

طلا عنصری بسیار با ارزش برای پوست شماست.

راز جوانی پوست، تاثیر شگفت انگیز طلا بر جوانی پوست صورت

  • این ماسک می تواند خطوط نازک و چروک ها را کاهش دهد.
  • میزان انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد.
  • به التیام گردش خون کمک می کند.
  • رنگ پوست را روشن و شفاف می کند.
  • این ماسک به کاهش تخریب کلاژن کمک می کند که طبق معمول در سن ۲۵ سالگی رخ می دهد.
  • التهاب را کاهش می دهد « التهاب علت اصلی آکنه و تجمع رنگدانه هاست. »
  • طلا حاوی ترکیبات آنتی باکتریال و ضدالتهابی است که دارای تاثیرات تسکین دهندگی و پاک کنندگی پوست است.
  • ماسک طلا همچنین به سفت شدن لایه های پوست کمک می کند و در نتیجه باعث جوانی آن می شود.

 

ماسک طلای دورچشم از برند محبوب دکتر راشل

یکی از محصولات فوق العاده مفید حاوی طلای ۱۸ عیار می باشد که دارای کلاژن بوده ، برطرف کننده ی چین و چروک ، لایه بردار پوست ، لیفتینگ ، آبرسان با قدرت مرطوب کنندگی تا ۳۰۰ برابر بیشتر از سایر محصولات و مناسب برای افراد با مشکل خشکی و چین و چروک حاد دور چشم می باشد.

ماسک طلای دورچشم دکترراشل

 

سرم هیالورونیک اسید طلای ۲۴عیار از برند ونزن Venzen

یک ماسک طلای بی نظیر و لوکس حاوی طلای خالص ۲۴ عیار است که چین و چروک های پوست را کاهش می دهد و تولید کلاژن و الاستین را فعال می کند.

این سرم چروک های ریز صورت را پر خواهد کرد و از شکل گیری چروک جدید در پوستتان جلوگیری می کند. ذارت طلا بعنوان یک آبرسان قوی، به ذخیره آب در سلول ها کمک می کنند و بنابراین باعث می شوند پوستتان تازه و جوان بنظر آید.

سرم طلای 24عیار برند ونزن

 

ماسک صورت طلای ۲۴k برند وان اسپرینگ one spring

ماسک شب طلا وان اسپرینگ مدل ۲۴K با حجم ۱۰۰ گرم یک مرطوب کننده و سفید کننده بسیار قوی برای پوست صورت بوده که حاوی ذرات و اتم های طلای واقعی می باشد.

این ماسک با نفوذ عناصر و مواد مغذی به لایه های عمقی پوست سبب کلاژن سازی و زیبایی صورت شده و در استفاده درازمدت روند پیری زودرس پوست را مختل می کند.

ماسک صورت طلا وان اسپرینگ

 

 

کلام آخر

اگر شما هم به جوانی و زیبایی پوست خود اهمیت می دهید و بدنبال راه های بی خطر برای شاداب نگه داشتن آن هستید، پیشنهاد میکنم به صفحه فروشگاه بیوتی سان سنتر مراجعه نمایید تا همین حالا از تخفیفات بی نظیر محصولات بهره مند شوید.

همچنین می توانید با شماره های زیر جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

۰۹۳۷۳۲۹۲۶۲۶

۰۹۱۱۸۳۵۳۷۷۰

دیدگاه‌ها ۰

*
*

تماس واتساپ دانلود اپلیکیشن