معرفی ۵ نمونه از بهترین برندهای ماسک صورت ایرانی و خارجی

عکس معرفی بهترین ماسک های صورت ایرانی و خارجی

معرفی بهترین ماسک صورت برای هر فرد با توجه به نوع و نیاز پوست او تعیین می‌شود. چرا که ماسک صورت موقعی اثر مثبت و تاثیرگذاز دارد که با توجه به نوع و نیاز پوست شما استفاده شود. فاکتور خرید و انتخاب خوب در هر زمینه ای مستلزم شناخت و آگاهی از محصول مورد نظر است که خرید ماسک صورت و بدن از مقوله جدا نیست. به همین دلیل قبل از می‌بایست بهترین ماسک های صورت در بازار بشناسید. خرید ماسک های متفرقه و ناشناس علاوه بر اینکه اثر مثبتی ندارد بلکه می‌تواند موجب بیماری پوست شود. در ادامه ۵ نمونه از بهترین برندهای ماسک صورت ایرانی و خارجی را معرفی و مورد بررسی قرار دادیم.

انواع ماسک های صورت

در قرن ۱۸ در کشور انگلستان برای نخستین بار از ماسک های صورت جهت روشن کردن پوست استفاده شد که با گذر زمان انواع ماسک صورت روانه بازار شد. هر کدام از ماسک های صورت باهدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، برخی به جهت درمان جوش، لایه برداری صورت، رفع تیرگی و روشن کردن پوست و برخی نیز به جهت آبرسانی و پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می‌شوند. نحوه ساخت ماسک های صورت متفاوت است. به صورتی که شما می‌توانید خودتان در خانه ماسک خانگی تهیه کنید یا اینکه با مراجعه به داروخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین برخی هایپرها و فروشگاه ها انواع ماسک های تجاری و کارخانه ای را که از مواد مختلف (عسل، جلبک دریایی، آلوورا، زغال و غیره) تهیه شده‌اند؛ خریداری کنید. ماسک های صورت براساس نحوه ساخت به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  1. ماسک های خانگی یا دست ساز (DIY): اینگونه ماسک ها در خانه و توسط مواد طبیعی تهیه می‌شوند.
  2. ماسک های صورت کلینکی: از جمله باکیفیت ترین و موثرترین نوع ماسک صورت هستند که در مطب پزشک متخصص استفاده می‌شود.
  3. ماسک های صورت نیمه حرفه ای: از جمله ماسک هایی هستند که سالن های آرایش، سالن های تخصصی اسپا و خدمات پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. ماسک های صورت تجاری: ماسک های تجاری در داروخانه ها و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می‌رسد.
  5. از بین انواع ماسک صورت که معرفی کردیم، بدون شک ماسک های کلینیکی بهترین ماسک صورت هستند که خاصیت درمانی دارند.
اگر قصد خرید محصولات مراقبت پوست را دارید به هیچ عنوان خرید انواع ماسک صورت را فراموش نکنید. اگر قصد دارید لک و جوش صورتتان را توسط ماسک صورت درمان کنید، حتما مطلب زیر را بخوانید:
» بهترین ماسک صورت برای لک و جوش چیست؟

معرفی بهترین برند های ماسک صورت خارجی و ایرانی

قبل از معرفی بهترین برندهای ماسک صورت می بایست قبل از خرید به دو نکته توجه کنید:
حتما به ترکیبات روی محصول توجه کنید که فاقد مواد عطری، پارابن، رنگ های مصنوعی و دیگر مواد شیمیایی تحریک کننده پوست باشد. هرچه مواد تشکیل دهنده طبیعی تر باشد، موثرتر خواهد بود. ماسک مناسب با نوع پوست خود را تهیه کنید. هر ماسک کاربرد خاصی دارد با توجه به نیاز پوستتان ماسک مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

ماسک و اسکراب صورت دکتر راشل

محصولات مراقبت پوست برند دکتر راشل از جمله محصولات گیاهی، با کیفیت و قیمت مناسب موجود در بازار است. ماسک های برند دکتر راشل از جمله بهترین ماسک اسکراب صورت موجود در بازار است که خاصیت آبرسانی، کاهش چین و چروک، افزایش کلاژن و خاصیت الاستیک پوست می‌شود و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و محرک است.
» ماسک صورت ویتامین C دکتر راشل DR.RASHEL
» ماسک دور چشم جلبک سبز دکتر راشل
» ماسک کلاژن زیر چشم طلا دکتر راشل dr.rashel

ماسک و اسکراب برند بیوآکوا BIOAQUA

محصولات مراقبت پوست برند بیوآکوا محصول کشور چین و از جمله محصولات تخصصی پوست محسوب می‌شود. برند بیوآکوا به دلیل تهیه آسان،قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. مواد ساخت این محصولات کاملا طبیعی، گیاهی و ارگانیک می‌باشد. همین امر موجب شده است که تاثیر محصولات آکوا در مدت زمان کوتاه نمایان شود.

ماسک و اسکراب برند استلین Estelin

در حال حاضر می‌توان گفت که برند استلین از جمله بهترین برندهای ماسک صورت خارجی با قیمت مناسب است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این برند تحت لیسانس آمریکا و در کشور چین تولید می‌شود و زیر مجموعه کمپانی بزرگ و معتبر دکتر راشل است. به همین دلیل هم مواد ساخت این محصول کملا گیاهی و فاقد مواد شیمیایی است. اگر قصد خرید بهترین ماسک صورت ایرانی را دارید، در ادامه دو نمونه از بهترین برندها را معرفی کردیم.

ماسک صورت سینره

برای داستن پوست سالم عوامل بسیاری موثر هستند. استرس، کبود آب در بدن، سیگار کشیدن، نور آفتاب، تغذیه نامناسب، نداشتن روتین پوستی و ورزش نکردن می‌تواند از جمله مواردی باشد که سلامت پوستتان را به خطر بیاندازد.
جهت زدودن تیرگی و رفع خستگی صورت، ماسک روشن کننده صورت سینره را پیشنهاد میکنیم. استفاده مرتب از این ماسک موجب تحریک رنگدانه های صورت و روشن شدن آن در طول زمان می‌شود و آثار خستگی باقی مانده روی صورت را از بین میبرد.

ماسک صورت آدرا

برند آدرا از بهترین برندهای ایرانی در جهت تولید محصولات پاکسازی پوست است که ماسک های مختلف با کاربردهای متنوع را تولید کرده است. ماسک خیار آدرا حاوی عصاره خیار که موجب رفع خستگی و التهاب، خنکی پوست، روشن شدن پوست و شادابی آن می‌گردد. علاوه بر این موجب تنظیم PH پوست، سفتی و جمع شدن منافذ می‌گردد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

تماس واتساپ دانلود اپلیکیشن