فیشیال پوست صورت چیست؛ هزینه + فواید و عوارض

عکس فیشیال پوست صورت

فیشیال پوست صورت یکی از روش های جدید و متداول و همچنین غیر تهاجمی برای پاکسازی عمیق پوست صورت است. شما علاوه بر اینکه باید از برخی محصولات مراقبت پوست به صورت روزانه برای مراقبت از پوستتان استفاده کنید، فیشیال تخصصی صورت را نیز باید به صورت ماهانه انجام دهید. استفاده از محصولات مراقبت از پوست به صورت روزانه در کنار انجام مرتب فیشیال تخصصی صورت می تواند در درمان مشکلات پوست تاثیر چندین برابری داشته باش. در ادامه به شرح نحوه انجام فیشیال پوست صورت، فواید و عوارض آن را پرداخته‌ایم.

فیشیال پوست صورت چیست و چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که در بالا گفته شد، فیشیال صورت نوعی روش پاکسازی عمیق پوست می‌باشد که نسبت به دیگر روش های که در کلینیک های زیبایی انجام می‌شود نیاز به دستگاه های تخصصی و پیچیده ندارد و به بافت پوست آسیب نمیزند. هدف از انجام فیشیال تنها انجام پاکسازی عمیق پوست از آلودگی ها نیست چرا که انجام آن می‌تواند به بهبود آسیب های پوستی کمک کند. انجام فیشیال به صورت منظم به از بین بردن جای جوش و درمان آنها نیز کمک می‍کند. علاوه بر فیشیال و پاکسازی صورت، روش های بسیاری برای از بین بردن جای جوش و آکنه وجود دارد که در لینک زیر می‌توانید با این روش ها آشنا شوید:

» سریعترین روش درمان جای جوش

نحوه ی انجام مراحل فیشیال، تعداد مراحل و تعداد دفعات آن به نوع پوست و همچنین آسیب های آن بستگی دارد. به همین دلیل متریال و محصولاتی که در فیشیال پوست استفاده می‌شود و همچنین فواصل زمانی  جلسات آن برای هر فرد متفاوت است. اما به طور معمول انجام یکبار در ماه، توصیه می‌شود.

مراحل انجام فیشیال پوست صورت

هنگامی که جهت فیشیال به آرایشگاه یا کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، قبل از انجام پاکسازی، مشاوره انجام می‌شود. پس از بررسی پوست و نیازهای آن، فیشیال و پاکسازی انجام می‌شود. فیشیال یک روش چند منظوره است که شامل مراحل مختلف می‌باشد:

مرحله اول پاکسازی

ابتدا با استفاده از یک محلول پاک کننده مناسب با جنس پوست (چرب، مختلط، خشک و نرمال)، ناحیه صورت و گردن ماساژ داده می‌شود تا مواد روی تمام نواحی پخش شود. پس از ماساژ و زدودن آلودگی و آرایش، با استفاده از پد مخصوص که با آب گرم آغشته شده، محلول را از صورت پاک می‌کنند.

بخور گرم

پس از زدودن آلودگی و مواد آرایشی از صورت و گردن، نوبت تخلیه جوش های صورت است. در این مرحله جهت نرم شدن، مرطوب شدن و باز شدن منافذ پوست جهت تخلیه جوش ها، بخور گرم به پوست داده می‌شود.

لایه برداری توسط ماسک اسکراب صورت

پس از تخلیه جوش ها، نوبت به لایه برداری و از بین بردن بافت و سلول های مرده پوست می‌باشد. این عمل توسط ماسک اسکراب صورت یا کرم های لایه بردار انجام می‌شود. اگر میخواهید با عملکرد اسکراب بیشتر آشنا شوید، مطلب زیر را دست ندهید:

» ماسک اسکراب صورت چیست؟

تخلیه جوش های صورت

تخلیه جوش های صورت در این مرحله به دو روش انجام می‌شود: روش دستی یا روش میکرودرم ابریژن

هنگامی که پاکسازی جوش ها با روش دستی انجام شود برای از بین بردن جوش های زیر پوستی از ابزار مخصوص استفاده می‌شود که کمی دردناک است.

عکس پاکسازی پوست صورت با روش دستی و ابزار تخلیه جوش

اما اگر توسط دستگاه میکرودرم ابریژن انجام شود. دستگاه با قدرت مکشی که دارد، تمام آلودگی، چربی اضافه و جوش ها را تخلیه می‌کند.

عکس پاکسازی پوست صورت با دستگاه میکرودرم

» خرید دستگاه میکرودرم ۷۰ پاسکال استار مکس بیوتی + گارانتی

» دستگاه میکرودرم ۱۶۰ پاسکال چمدونی توربو استارمکس بیوتی

» دستگاه میکرودرمی آکوافیشیال ۱۱ کاره

https://beautysuncenter.com/product/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%da%a9%d9%88%d8%a7%d9%81%db%8c%d8%b4%db%8c%d8%a7%d9%84-%db%b1%db%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87/

استفاده از ماسک مخصوص صورت

پس از پاکسازی و زدودن جوش و آلودگی از روی صورت، با توجه به شرایط و نیاز پوست از یک ماسک مخصوص استفاده می‌شود که حدود ۲۰ دقیقه روی پوست می‌ماند.

بخور سرد یا گلوله های یخ

پس از برداشتن ماسک برای بستن منافذ از بخور سرد یا گلوله های یخی استفاده می‌شود.

ماساژ صورت و گردن

از مهم ترین مراحل فیشیال پوست صورت، مرحله ماساژ درمانی است. در این مرحله با استفاده از کرم یا ژل مخصوص جهت خونرسانی بهتر و لیفت صورت، گردن و صورت ماساژ داده می‌شود.

استفاده از تونر، آبرسان و ضد آفتاب مخصوص پوست صورت

پس از انجام تمامی مراحل برای تنظیم PH پوست و پاکسازی عمیق منافذ پوست از تونر متناسب با نوع پوست استفاده می‌شود و سپس یک آبرسان و مرطوب کننده قوی به پوست زده می‌شود. ئر نهایت ضد آفتاب برای محافظت پوست استفاده می‌گردد.

» مراحل فیشیال تخصصی پوست صورت

فواید و تاثیرات فیشیال صورت

بسیاری از افراد پس از آشنایی با فیشیال این سوال را مطرح می‌کنند که فیشیال صورت چه تاثیری دارد؟ در ادامه به برخی از فواید و مزایای انجام فیشیال صورت اشاره کردیم:

  1. پاکسازی عمیق منافذ پوست و از بین بردن آلودگی و چربی اضافی پوست
  2. درمان چین و چروک های سطحی و ریز
  3. پیشگیری از بروز چین و چروک
  4. کمک به درمان جوش و آکنه
  5. تخلیه صورت از جوش های زیر پوستی
  6. درمان و بهبود مشکلات پوستی: جوش های سرسیاه، جای زخم، جای جوش و آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی
  7. جوانسازی، بهبود گردش خون، شادابی و لطافت پوست

فیشیال صورت چه عوارضی دارد

به دلیل اینکه انجام این روش بدون آسیب به بافت پوست و کاملا غیر تهاجمی انجام می‌شود، هیچ گونه عوارضی تا به حال از آن گزارش نشده است.

توصیه: برای جلوگیری از حساسیت، زخم و التهاب به مراکز معتبر که مطمئن هستید از محصولات باکیفیت استفاده می‌کنند؛ مراجعه کنید

هزینه فیشیال پوست صورت

برای هزینه فیشیال پوست صورت نمی توان مبلغ مشخصی را تعیین کرد، چرا که عوامل زیر در قیمت موثر خواهد بود:

  1. نوع فیشیال و تعداد مراحل درمانی که انجام می‌شود.
  2. مرکزی که جهت انجام فیشیال به آن مراجعه می‌کنید.
  3. کیفیت و نوع موادی که برای درمان استفاده می‌شود.
دیدگاه‌ها ۰

*
*

citycons-bag کارایی بهتر در اپلیکیشن دانلود برنامه
تماس واتساپ دانلود اپلیکیشن