راهنمای خرید + فروش و قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن

راهنمای خرید و فروش دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از روش های نوین در زمینه جوانسازی و پاکسازی پوست به شمار می‌آید که توسط دستگاه میکرودرم انجام می‌شود. این دستگاه دارای مدل ها و انواع مختلفی است که می‌بایست حین انتخاب و خرید به آن توجه کنید که با توجه به نیازتان، چه نوع دستگاهی و از چه برندی خریداری می‌کنید. یک خرید خوب و رضایت بخش مستلزم شناخت و داشتن اطلاعات کافی در مورد محصول مورد نظر است. خرید دستگاه میکرودرمی مستثنی از این موضوع نیست؛ به همین خاطر ما در مقاله راهنمای خرید دستگاه میکرودرم توضیح مختصری در مورد فروش انواع دستگاه میکرودرم و همچنین قیمت آن داده‌ایم.

آشنایی با نحوه عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن

همانطور که در مقاله میکرودرم چیست توضیح داده شد، میکرودرم روشی جهت پاکسازی عمیق پوست و جوانسازی آن است. دستگاه میکرودرم کریستالی دارای یک متراکم کننده یا کمپرسور می باشد که هوا را توسط یک سری دستی به داخل خود می‌کشد. با قرار گرفتن سر دستگاه روی پوست، حالت خلاء ایجاد شده و سپس کریستال‌های اکسید آلومینیوم یا همان کرندوم (سخت ترین ماده معدنی پس از الماس) بر روی پوست پاشیده و پخش می‌گردد. این امر موجب جداسازی سلول های مرده از پوست می‌شود که بلافاصله به درون لوله‌ تعبیه شده در سر دستگاه کشیده می‌شود و سپس به درون کیسه ضایعات هدایت می‌شود. در نتیجه پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم بسیار موثر و اثربخش در جهت سلامت پوست می‌باشد. طراحی نوآورانه و مکانیزم بی نظیر این دستگاه ها با سرعت عملکرد بالا موجب استقبال بی نظیر متخصصان و پزشکان پوست و مو شده است.

مزایا و فواید پاکسازی صورت با استفاده از دستگاه میکرودرمی

انجام روش ایمن و غیرتهاجمی میکرودرم ابریژن توسط دستگاه میکرودرمی علاوه بر اینکه سلول های مرده پوست صورت و گردن را از بین می‌برد؛ موجب ارتقا سطح سلامت پوست و شادابی آن می‌گردد. بدون هیچ گونه عوارض جانبی منافذ پوست را بهبود می بخشد و جای جوش و لکه های صورت را از بین میبرد. علاوه بر این تمام آلودگی های موجود در عمق منافذ پوست را بیرون می‌کشد و پوست شما را سالم می‌کند. بهبود جذب بهتر مواد مغذی توسط پوت و از بین بردن جای تاتو و خالکوبی از جمله مزایا و فواید دستگاه میکرودرمی است.

راهنمای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن

قبل از شرح تمام نکات مربوط به مشخصات و خرید، باید بدانید که دستگاه های میکرودرم در ۳ نوع خانگی، سالنی و کلینیکی عرضه می‌شوند که هرکدام با توجه به مشخصاتی که دارند؛ کاربردشان متفاوت است. دستگاه های خانگی توسط افراد عادی و آماتور جهت استفاده در خانه، خریداری می‌شوند. اما دستگاه میکرودرمی سالنی و کلینیکی تخصصی تر، کامل تر و موثرتر هستند.

انتخاب دستگاه میکرودرم مناسب در میان انبوهی از برندهای مختلف و همچنین معتبر کار دشواری است. اما با شناخت کافی و کسب اطلاعات لازم از مشخصات و ویژگی‌های دستگاه که در این مقاله عنوان می‌شود؛ می توانید انتخاب و خرید به مراتب بهتری داشته باشید. بنابراین می بایست تمامی فاکتورهای لازم برای خرید و فروش دستگاه میکرودرم را که در مطلب راهنمای خرید دستگاه میکرودرم ذکر شده است را بدانید.

یکی از بهترین دستگاه ها ” دستگاه میکرودرم آبریژن استارمکس ۸۰ پاسکال Starmax 80 ” می باشد.

 

راهنمای خرید و فروش دستگاه میکرودرم ابریژن

  • منبع تغذیه دستگاه

نوع منبع تغذیه دستگاه از این جهت که به صورت مستقیم به برق شهری وصل می شود یا از باتری استفاده می‌کنم یک یاز فاکتورهایی است که باید به آن توجه کنید که هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارد. دستگاه هایی که قابلیت استفاده از باتری دارند، در صورت نبود برق، می توانید مدت زمان محدودی از آن استفاده کنید. چرا که ظرفیت و توان آن سر زمان مشخصی تخلیه می‌شود. دستگاه های میکرودرمی برقی در تمام مکان هایی که پریز برق وجود دارد؛ کارایی دارند. مگر اینکه به پریز برق دسترسی نداشته باشید.

  • ویژگی کنترل سرعت

یکی از ویژگی های دستگاه میکرودرم، داشتن قابلیت تنظیم سرعت مکش دستگاه است. در این صورت عمل میکرودرم بسیار دقیق‌تر و موثرتر انجام می‌شود چرا که کنترل بهتری روی عمل میکرودرمی خواهید داشت. هرجا که لازم باشد سرعت مکش را کم یا زیاد می‌کنید. در راهنمای خرید دستگاه میکرودرم یکی از موارد بسیار مهمی که می بایست به آن توجه کنید، همین مورد می‌باشد.

  • سری های دستگاه با قابلیت تعویض

اگر قصد خرید دستگاه های میکرودرم خانگی را دارید؛ پیشنهاد میکنیم دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که سری آن قابلیت تعویض داشته باشد. وجود این سری ها بسیار ضروری و مفید است چرا که فواید زیاد از جمله منعطف نمودن ناحیه ای مورد نظر برای پاکسازی و جوانسازی را دارد. با داشتن سری های متنوع می توانید نواحی مختلف و بیشتری لایه برداری و پاکسازی کنید؛ حتی نواحی که به آسانی به آن دسترسی ندارید.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن

قیمت دستگاه های میکرودرم با توجه به سال تولید و نوآوری بکار رفته در ساخت آن و همچنین کاربرد دستگاه متفاوت است. متخصصان فروش دستگاه های میکرودرمی با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و بودجه هر شخص، بهترین مورد را پیشنهاد می‌کنند. اگر قصد خرید یا فروش دستگاه های میکرودرم ابریژن را دارید باید بدانید که مارک های آکوفیشیال، استارمکس بیوتی و برند پلاژن از جمله بهترین برند های موجود در بازار هستند.

خرید و فروش دستگاه میکرودرم

اگر قصد خرید یا فروش دستگاه میکرودرمی را دارید توصیه میکنیم به فروشگاه ها و مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید. جهت خرید می‌توانید به بخش فروشگاه بیوتی سان سنتر مراجعه کنید. در صورت هرگونه سوال در زمینه خرید با شماره های موجود در تماس با ما در ارتباط باشید.
» فروش دستگاه میکرودرم ابریژن با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه آنلاین بیوتی سان سنتر
ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن
اگر به دنبال مرکز خرید دستگاه میکرودرم آبریژن هستید و میخواهید با مشاوره فروش دستگاه میکرودرم ابریژن در این خصوص مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

citycons-bag کارایی بهتر در اپلیکیشن دانلود برنامه
تماس واتساپ دانلود اپلیکیشن